Thursday, March 10, 2016

Cuti2 Cinta Penang!

#Assalamualaikum & Salam Sore.

Wordless.

Dipendekkan cerita holiday kali ini di sponsor sepenuhnya oleh atok & opah mereka. Di sebabkan nak bawa arjuna-arjuna bermain di tepian pantai, maka nya pemilihan hotel yang betul-betul mengadap pantai menjadi pilihan.

Maka kami memilih untuk menginap di Holiday Inn Resort, Batu Ferringhi dengan bayaran 3++/per night. So far secara keseluruhan hotel nie dengan keluasan bilik yang besar, aircond yang sangat lah sejuk, bath tub & segala kemudahan yang di berikan adalah memuas kan!

Okay, biar lah gambar yang berbicara. Huhuuuuu..



























Ya Allah , haramkan wajah kedua-dua ibu bapaku dari disimbah api neraka. Kurniakan buat mereka syurga tanpa hisab. 


 Ya Allah peliharalah anak-anakku selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah anak-anakku dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezekinya. Ya Allah jadikanlah anak-anakku sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam.


No comments:

Post a Comment