Wednesday, November 13, 2013

Debaran Menanti December, Putera ke-2 Mama & Papa..

#Assalamualaikum & Selama Sore!

Malam semalam, tiba-tiba perut rasa kurang selesa. Gara-gara Iskandar yang asyik nak main, melangkah, menjunam atas perut! Haishhhhh, geram betul.

Tapi x pernah nak marah kan dia, sebab ada masa dia selak baju and kiss adik dia @ perut mama. Duhai anak....

Selalu berbisik dekat perut, nanti bila baby keluar jaga abang tau. Bukan abang jaga baby tau! Hehehe.
( Kasih sayang pada anak pertama lain kot? Or maybe sebab baby belum di depan mata?? ) Duhai anak, x kan pernah sekali ada niat untuk membeza-beza kan.

Iskandar anugerah terindah yang di beri kan-Nya. Sesungguh nya kehadiran dia menambah kan lagi keceriaan & kebahagiaan bagi kami.

Terkadang terfikir, bagaimana lah dulu kami boleh jalani kehidupan tanpa kehadiran dia. Tanpa ada nya Iskandar di sisi kami. Tidak dapat di gambar kan.!

Yang pasti nya kebahagiaan yang di rasai sekarang adalah lebih berbanding dahulu. Sesungguh nya, bersyukur ke hadrat Allah atas pemberian anugerah yang terindah ini.

Besyukur di beri kesempatan merasai menjadi seorang ibu. Bersyukur di beri peluang ini.

Back to the topic! Debaran menanti December!

ARRRGGHHHHHHHHHHHHHH.....

Isk Isk Isk. Suddenly teringat detik cemas melahir kan Iskandar. Takut?? Perasaan takut & trauma pasti nya masih ada. Tapi now penguat semangat saya bertambah.

Kalau dulu masa melahir kan Iskandar, husband satu-satu nya pemberi semangat & sentiasa di sisi menemani. And now husband & Iskandar lah penguat semangat yang ada.!





p/s : Doa kan kami. :)

No comments:

Post a Comment